Διαβάστε εδω: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63706421 στο ethnos.gr, άρθρο του Δ.Βερύκιου, σχετικά με την άποψή του για την λειτουργία του αεροδρομίου της Πάχης Μεγάρων.

Κάπως έτσι, με τη γνωστή, κουραστική πια και ανούσια ειρωνεία, ο Δ. Βερύκιος … “τσακίζει κόκαλα”!

Κάποιος όμως θα πρέπει να θυμίσει στον κ. Βερύκιο ότι με τη προσωπική φροντίδα του τότε, καθ’ όλα άξιου Υπουργού ΕΑ, Σ. Σπηλιοτόπουλου, μεταλλάχθηκε ένα… άχρηστο χωράφι, τμήμα του στρατιωτικού αεροδρομίου της Πάχης, Μεγάρων, σε ένα χώρο, τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ για να ακριβολογούμε, που φιλοξενεί, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, τη πολυπαθή Γενική Αεροπορία στην Αττική, μετά την καταστροφή του αεροδρομίου του Μαραθώνα για τη κατασκευή του Ολυμπιακού κωπηλατοδρόμιου (σήμερα αναξιοποίητο έλος). Συνέπεια αυτής της εξαιρετικής επιλογής του τότε Υπουργού, ήταν να δημιουργηθούν, αφ’ ενός δεκάδες (αν όχι εκατοντάδες) θέσεις εργασίας απο την επιχειρηματική δραστηριότητα που αναπτύχθηκε και αφ’ εταίρου να γίνουν τζίροι εκατομμυρίων ευρώ με τα αντίστοιχα κοινωνικά οφέλη.

Κι αυτή τη μεταλλαγή, κ. Βερύκιε, πέραν του Υπουργού, την έκαναν οι “Ιπτάμενοι Ιδιώτες” και οι … “Κατατρεγμένοι Επιχειρηματίες” της Γενικής Αεροπορίας!

Μήπως όμως θα έπρεπε, κ. Βερύκιε, μιας και δικαίως κόπτεστε για διαφυγόντα έσοδα του Δημοσίου, να ασχοληθείτε με τα περιφερειακά “πολιτικά” αεροδρόμια της χώρας, να δείτε… αφ’ ενός μεν με τι ευκολία σπαταλιόνται… πολλά εκατομμύρια ευρώ ετησίως και αφ’ εταίρου πόσα εκατομμύρια χάνονται, από τη … δήθεν λειτουργία ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των σχετικών αεροδρομίων?

Γνωρίζετε:

  • ότι ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ περιφερειακό αεροδρόμιο δεν υπάρχει καύσιμο για τον ανεφοδιασμό των αεροσκαφών της Γενικής Αεροπορίας, με συνέπεια να μην έρχεται ΚΑΝΕΙΣ στη χώρα μας, να αφήσει τα ωραία χρήματά του, γιατί… δεν έχει σκοπό να μείνει… αιώνια στο εκάστοτε νησί, μη έχοντας καύσιμο για την επιστροφή του;
  • ότι τα αεροδρόμια αυτά, ανέκαθεν, εξυπηρετούσαν και … συνεχίζουν να εξυπηρετούν, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ της ανάγκες πτήσεων της ΟΑ στα ωράρια που η εταιρεία επιλέγει; Κι ότι στη συνέχεια (μετά 20λεπτο maximum… από την αναχώρηση για να γίνουμε σαφέστεροι…!) παραμένουν ερμητικά κλειστά?
  • πόσο είναι το κόστος των έργων απαλλοτρίωσης, υποδομής, κατασκευής, επικοινωνιών, εξοπλισμού, προσωπικού, πυρόσβεσης, φύλαξης, αναλώσιμων κλπ κλπ για τη λειτουργία ενός τέτοιου περιφερειακού αεροδρομίου και πως… το ίδιο το Δημόσιο έχει “φροντίσει”, για την απόσβεση των σχετικών ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ δαπανών?
  • ότι η Γενική Αεροπορία, είναι ο βασικός, και στις περισσότερες περιπτώσεις… μοναδικός πόλος στήριξης και εισροής εσόδων στα περιφερειακά αεροδρόμια παγκοσμίως, αλλά ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ; Κι όμως στην Ελλάδα, αντιμετωπίζεται με ενίοτε ειρωνικά και άλλες φορές υποτιμητικά σχόλια του τύπου… “Ιπτάμενοι Ιδιώτες”;

Αλήθεια, για σκεφτείτε… ποιός “Ιπτάμενος Ιδιώτης” – Επενδυτής, στον οποίο θα εκχωρείτο η εκμετάλλευση ενός περιφερειακού αεροδρομίου, θα το είχε… κλειστό ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ εκτός των ωρών αφίξεως της ΟΑ; Κι αν ήταν… ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ… ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΧΡΕΗ ΤΟΥ… ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;;;

Τέλος, γνωρίζετε κ. Βερύκιε την έννοια του όρου… διαφυγόντα κέρδη, που επικαλείστε; Μάλλον όχι. Διότι “διαφυγόντα” είναι τα… απολεσθέντα, ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ κέρδη, που θα εισέπραττε κάποιος, από την οιαδήποτε επιχειρηματική λειτουργία. ΜΟΝΟ, που για να εισπράξεις κάποια λεφτά, από ένα προϊόν που διαπραγματεύεσαι, πρέπει να υπάρχει και… ο καταναλωτής που θα στα πληρώσει! Βασική αρχή των συναλλαγών.

Αν συνεπώς πιστεύετε ότι οι…. “Ιπτάμενοι Ιδιώτες” της Ελλάδας, έχουν την δυνατότητα, μετά τις απίστευτες εισφορές, φόρους, τεκμήρια κ.λ.π. που τους έχουν επιβάλει, ότι μπορούν να πληρώσουν και τα… 15.000.000 που επικαλείστε στη Πάχη, για να πετάνε… γύρω-γύρω από τη Πάχη… τότε λυπάμαι αλλά… πλανάστε πλάνην οικτρά!

Η πολιτική που ακολουθείται σ’ αυτή τη χώρα… πονάει κεφάλι – κόψει κεφάλι, σε… συνεργασία με τους γνωστούς – αγνώστους απαταιώνες που την κυβερνούσαν… έφερε τη χώρα στη κατάντια του σήμερα. Τα χρήματα ΔΕΝ εισπράττονται δια του αποφασίζω και διατάσσω.

Τα χρήματα εισπράττονται με δελεαστικές παροχές και προϊόντα που ο καταναλωτής θεωρεί πως… αξίζουν να αγοράσει.

Διαφορετικά τα… διαφυγόντα κέρδη, είναι κατά φαντασίαν… διαφυγόντα! Βασική αρχή του συναλλάσσεσθαι… επαμαλαμβάνουμε!

Να ανοίξουν λοιπόν τα αεροδρόμια, να έχουν καύσιμο για να εξυπηρετηθεί ο επισκέπτης, να μειώσουν το ανεπίτρεπτο κόστος λειτουργίας τους, να γίνουν φιλικοί και εξυπηρετικοί προς τον επισκέπτη και στη συνέχεια… βεβαίως και να εισπράξει το Δημόσιο τα τέλη. Γιατί μέχρι σήμερα… ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ!!! Και μας φταίνε τα Μέγαρα… μετά… ΕΛΕΟΣ!!!

image_pdf