Περίεργα συμφέροντα κρύβονται πίσω από το φρενάρισμα της αδειοδότησης χρήσης καύσιμου MoGas. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που δεν επιτρέπει τη χρήση καύσιμου MoGas (Motor Gasoline ή Mobility Gasoline). Όλες οι κατασκευάστριες εταιρείες αεροπλάνων και ελικοπτέρων πιστοποιούν πλέον τα πτητικά τους μέσα σύμφωνα με τη διεθνή νομοθεσία.

Η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής κινητήρων στον κόσμο, η Lycoming, πιστοποιεί σταδιακά τους  κινητήρες της εν όψη της κατάργησης του καύσιμου 100LL ή AVGAS το οποίο είναι αντί-οικολογικό δυσεύρετο και πανάκριβο.
Τι συμβαίνει όμως στην Ελλάδα; Το μονοπώλιο καυσίμων πολεμάει επί τρία χρόνια τη διάθεση καύσιμου MoGas και με την υποστήριξη υψηλόβαθμου διευθυντή αρμόδιας διεύθυνσης της ΥΠΑ, παράνομα φρενάρει και εξαφανίζει έγγραφα.
Μάλιστα στην προτελευταία έκθεση Friedrichshafen o διευθυντής ταξίδεψε με έξοδα του μονοπωλίου.
Ο διευθυντής αυτός τελευταία, έχει πάρει φόρα να γίνει και Γενικός της ΥΠΑ. Περιμένουμε ανυπόμονα τις ενέργειες της Διοίκησης, η οποία έχει τις παρακάτω ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ.
Εν γνώση της επιτρέπει τη διακίνηση και χρήση καύσιμου MoGas ΠΑΡΑΝΟΜΑ στο αεροδρόμιο Μεγάρων από ιδιοκτήτες υπερελαφρών αεροπλάνων. Οι χρήστες έχουν επενδύσει, έχουν πληρώσει φόρους, τελωνεία, δασμούς και μερικοί προσπαθούν να ζήσουν από αυτό. Έχουν δέ, κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιούν  το καύσιμο που ΛΕΕΙ ο κατασκευαστής.
Η ΥΠΑ με τη στάση της τους εξωθεί στην παρανομία και αδικαιολόγητα βάζει φραγμούς στη διακίνηση και χρήση.

Κύριε Διοικητά της ΥΠΑ,

Να δούμε τι θα κάνετε όταν θα γίνει το πρώτο ατύχημα. Ποιος θα φταίει; Και τι θα πει ο εν λόγω διευθυντής σας, στα κανάλια… Ότι τα παίρνει από το μονοπώλιο ή ότι φροντίζει για το καλό μας…
Σε εξέλιξη βρίσκεται επώνυμη  πλέον καταγγελία κατά του διευθυντή από θιγόμενους και σχετική ενημέρωση της EASA. που κατά λάθος έκανε μέλος της και την Μπανανία.


[print_link]