Για άλλη μια φορά τα ελικόπτερα βρίσκονται στο στόχαστρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Αυτό πού είναι δεδομένο είναι ότι μόνο ενημέρωση δεν προσφέρουν τα περισσότερα κανάλια. Η πληροφόρηση πού έχουν τις περισσότερες φορές είναι επιεικώς ελλιπής, και σε κάθε περίπτωση μη διασταυρωμένη. Και όλα αυτά βέβαια στο βωμό της προσπάθειας για πρωτιά στην αναμετάδοση της είδησης.

Ευτυχώς οι περισσότερες εφημερίδες, ίσως γιατί έχουν το χρόνο ή ίσως λόγω γραπτού λόγου διασταυρώνουν τις πληροφορίες τους.

Και καλά όλοι αυτοί. Τώρα έχουμε και κάποιους που δηλώνουν χειριστές και μάλιστα εκπαιδευτές ελικοπτέρων και περιφέρονται στα κανάλια προβάλλοντας απόψεις μέσα από την άγνοιά τους αποπροσανατολίζοντας την κοινή γνώμη.

Στην πρωινή ζώνη σήμερα το πρωί στο MEGA στην εκπομπή ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ MEGA ως προσκεκλημένος χειριστής και εκπαιδευτής ελικοπτέρων, όπως δήλωσε ο ίδιος, παρουσιάστηκε ο κ. Φραγκούλης, ο οποίος αντί να υπερασπιστεί τον χειριστή του ελικοπτέρου που έζησε τρομερές στιγμές ως όμηρος αλλά και συνεχίζει ως κατηγορούμενος για συμμετοχή στην απόδραση, εστράφη ενάντιων και αυτού αλλά και της εταιρείας.

1.  Είπε ότι ήταν λάθος του χειριστή να μην ενεργοποιήσει το transponder. Αγαπητέ κ. Φραγκούλη εάν θυμάστε και στην πρώτη απόδραση οι κακοποιοί γνώριζαν πολύ καλά για το σύστημα αυτό και δεν τον άφησαν να το πλησιάσει.

2.  Το ραντάρ είπε παρακολουθούσε την πτήση όπως και κάθε πτήση αφού έχει διαφορετικό κωδικό το κάθε αεροσκάφος στο παραπάνω σύστημα. Πού το άκουσες αυτό άνθρωπέ μου. Και μαθητής ερασιτεχνικού πτυχίου γνωρίζει ότι οι VFR πτήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν κοινό κωδικό, στην Ελλάδα τον 7000 και δεν είναι μυστικό ο κωδικός κύριε.

3.  Είπε ότι ο χειριστής θα έπρεπε να κάνει νέο σχέδιο πτήσης από το έδαφος αφού είδε ότι υπήρξε αλλαγή στο όνομα του ενός επιβάτη άρα θα έπρεπε να σβήσει. Θα έπρεπε να γνωρίζετε κ. Φραγκούλη ότι το σχέδιο μπορεί σε τέτοιες περιπτώσεις να αλλάξει και στον αέρα.

4.  Έφτασε στο σημείο να πει ότι αυτά συμβαίνουν στις άλλες εταιρείες και όχι στα ελικόπτερα της Ολυμπιακής γιατί αυτά έχουν πολύ καλό σύστημα ελέγχου. Δεν θα απαντήσω γιατί θα πρέπει να κατέβω στο επίπεδό του.

5.  Οφείλει λέει να είναι Αστυνομικός στους χώρους προσγείωσης των ελικοπτέρων για τον έλεγχο των επιβατών. Αυτό που ισχυρίζεστε κύριε, βρίσκετε στην δική σας φαντασία. Πουθενά στον κόσμο δεν ισχύει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ούτε και στην Ελλάδα.

6.  Το ωραιότερο όμως που σκέφτηκε να πει όταν τον ρώτησε ο Γιώργος Οικονομέας πως θα αντιδρούσε ο ίδιος εάν του συνέβαινε μια αντίστοιχη περίπτωση, ήταν… ότι θα ΕΣΒΗΝΕ τον κινητήρα και δεν θα απογειωνόταν. Αυτό θα το έκανε με το όπλο στον κρόταφο. Ακόμα και οι Γιώργος Οικονομέας και  Δημήτρης Καμπουράκης, όπως και όλοι οι παρευρισκόμενοι τα έχασαν και τον ξαναρώτησαν δυο τρεις φορές. Φυσικά ο κ. Φραγκούλης επέμεινε στην άποψή του. Μάλλον όμως δεν καταλάβαμε εμείς καλά. Εννοούσε οτι θα αντιδράσει έτσι σε εξομοιωτή πτήσης γιατί δεν ξέρω κανέναν που δεν θα ακολουθούσε τις εντολές κάποιου που τον σημαδεύει με ενα όπλο στο κεφάλι.

Εγώ προσωπικά δεν τον ξέρω παρα μόνο απο τα κανάλια και απο αυτά πού λέει θα πρέπει να έχει αρκετά χρόνια να πιάσει χειριστήρια, παρότι είναι νέος, και έχει ξεχάσει πολλά πράγματα.

Δεν φταίει όμως αυτός. Ο υπεύθυνος του καναλιού φταίει που δεν διασταύρωσε τις πληροφορίες του όσον αφορά τις γνώσεις του καλεσμένου τους.

Θα σας πω όμως μια μεγάλη αλήθεια. Αυτοί που πρέπει να βγουν και να ενημερώσουν τον κόσμο και γνωρίζουν το αντικείμενο δεν το κάνουν για λόγους δεοντολογίας με αποτέλεσμα και τα κανάλια για να βγαλουν κάποιον στις εκπομπές καλούν όποιον κι όποιον.