Μαθαίνουμε οτι στο ελικοδρομιο της Αντιπάρου οι αποπροσγειώσεις των ελικοπτέρων έχουν μειωθεί κατα 70% απο τότε που ο Δήμος ειχε την ιδέα να βάλει τέλη προσγείωσης 150€ (!!!) και μάλιστα για κάθε προσγείωση έστω και αν ειναι περισσότερες απο μια στη διάρκεια της ημέρας. Η αισχροκέρδεια βέβαια ειχε ως αποτέλεσμα να αποφεύγεται η χρήση του ελικοδρομίου και οι επιβάτες να προτιμούν άλλους προορισμούς. (Σχετικά άρθρα: Ανεπιθύμητα τα ελικόπτερα στην Αντίπαρο και Εμπάργκο (οι ελικοπτεράδες) στην Αντίπαρο – Αλλόκοτες αποφάσεις της Δημοτικής Αρχής).
Ευχόμαστε και ελπίζουμε η νεα δημοτική αρχή υπό το Δήμαρχο κ. Αναστάσιο Φαρούπο που θα αναλάβει το Σεπτέμβριο να εχει ως όραμα την ανάπτυξη ποιοτικού τουρισμού στο νησί της Αντιπάρου και να αναθεωρήσει την υπερβολική χρέωση της χρήσης του ελικοδρομίου.

Στο υπερπολυτελές ξενοδοχείο Amanzo’e ακόμα και αν ο πελάτης εχει κράτηση για διαμονή που ανέρχεται σε αρκετές χιλιάδες ευρώ, για να προσγειωθεί το ελικόπτερο που θα τον μεταφέρει, στο ελικοδρομιο (…μάλλον σημείο προσγείωσης) του ξενοδοχείου πρεπει να πληρώσει 200€. Βέβαια εν αντιθέσει με το ελικοδρομιο της Αντιπάρου αυτό ειναι ιδιωτικό και οτι θέλει χρεώνει. Παρόμοια περίπτωση με το ελικοδρομιο του Αστέρα που τα τέλη προσγείωσης και χρήσης ειναι 300€ εκτός εαν επιβαίνει στο ελικόπτερο ένοικος του ξενοδοχείου οπότε ειναι δωρεάν.

Όσο για το πεδίο προσγείωσης της μαρίνας στο ΣΕΦ, τα τέλη προσγείωσης ειναι 60€+ΦΠΑ. Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε ειναι πως ειναι δυνατόν να χρεώνεται η προσγείωση σε ενα χώρο που δεν ανήκει στη μαρίνα και ειναι εκτός της περιοχής που εκμεταλεύεται. Η περιοχής εκμετάλλευσης της μαρίνας φτάνει μέχρι την δυτική όχθη του Κηφισού και η κατασκευή του πεδίου προσγείωσης πάνω απο το ποτάμι ανήκει στην ΕΥΔΑΠ. Δηλαδή αν κάποιος επιβάτης διέλθει απο την ανατολική όχθη δεν μπαίνει ποτε στην ιδιοκτησία της Μαρίνας. Σωστά;

ΥΓ. Έτσι για την ιστορία, τα τέλη προσγείωσης στα Ελληνικά αεροδρόμια δεν υπερβαίνουν τα 5€ για όσες προσγειώσεις μεσα στο 24ωρο και φυσικά με παροχές ασφάλειας, πυρόσβεσης, πληροφοριών κτλ. Ακόμα και η επίγεια εξυπηρέτηση απο ιδιωτικές εταιρείες handling, στα μέλη της AOPA, που περιλαμβάνει μεταφορά αποσκευών, επιβατών, πληρώματος απο και προς το ελικόπτερο, συμπλήρωση διαδικαστικών, κατάθεση σχεδίου κτλ δεν ξεπερνάει τα 25€.

image_pdf