Το τι έχω ακούσει και διαβάσει για τη τύχη των 5.500 στρεμμάτων του Αεροδρομίου Ελληνικού από το 2007 μέχρι σήμερα δεν περιγράφεται. Από την δημιουργία «Μητροπολιτικού Πάρκου» μέχρι την «ήπια οικιστική ανάπτυξη» και από την ανέγερση μεγάλων εμπορικών μέχρι τη «δημιουργία ενιαίας ζώνης 350 στρεμμάτων με καταβύθιση της Λ. Ποσειδώνος και με μέτωπο στη θάλασσα. Προτάσεις που, στο όνομα της δημιουργίας «ζώνης πρασίνου» σαν κοινό παρανομαστή έχουν το ξεπούλημα, εκμετάλλευση, τσιμεντοποίηση της μοναδικής ελεύθερης και πραγματικά πράσινης περιοχής που απόμεινε στο λεκανοπέδιο. Ένα απίθανο πλήθος από αποτελείται από «αγανακτισμένους ιδιοκτήτες ακινήτων» των όμορων περιοχών, που θέλουν να «εκμεταλλευτούν τις περιουσίες τους» αναγείροντας γκροτέσκες πολυκατοικίες, εργολάβους, άρχοντες της «τοπικής αυτοδιοίκησης» και διακεκριμένους εκπροσώπους του οικολογικά ευαίσθητου «καθηγητηριού» έχουν βάλει στόχο να πείσουν τον ελληνικό λαό ότι, το κλείσιμο του αεροδρομίου είναι καλό για την υγεία και την οικονομία των κατοίκων της πόλης των 4(;) εκατομμυρίων. Επειδή όλος αυτός ο εσμός μοναδικό στόχο έχει να «τα κονομήσει» στις 15 Απριλίου του 2008, δύο πολίτες ο υπογράφων και ο Πέτρος Σακελλαρίου προσφύγαμε, με νομικό σύμβουλο τον δικηγόρο Αθηνών Θόδωρο Θεοχάρη, στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας να

«ακυρωθεί, εξαφανιστεί και καταργηθεί αναδρομικώς έναντι πάντων η με αριθμό ΥΠΑ/Δ3/ΑΛ/6385/1558 (ΦΕΚ 266/20.2.2007 τεύχος β΄) απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών περί κατάργησης του Κρατικού Αερολιμένα Αθηνών και κάθε άλλη συναφής συνδεόμενη απόφαση ή πράξη».


Ο λόγος που το κάναμε είναι απλός: η μία και μοναδική ελπίδα που έχει η έκταση των 5.500 στρεμμάτων να παραμείνει πράσινη και να γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο είναι με το να συνεχιστεί η λειτουργία του αεροδρομίου Ελληνικού! Κάθε άλλη πρόταση, ιδέα, σχέδιο, σκέψη, «αγωνιστική κινητοποίηση» είναι εκ του πονηρού και, σαν στόχο έχει το κέρδος και το τσιμέντο. Κάποιοι, δυστυχώς, λένε πως η συνύπαρξη αεροδρομίου και Μητροπολιτικού Πάρκου δεν είναι «εφικτή». Οι αγγλοσάξονες λένε: pull my other leg. There are bells on it too (τράβα μου το άλλο πόδι. Έχει κι’ αυτό κουδούνια). Στις χώρες που δεν κυβερνούν οι εργολάβοι και οι νταβάδες οι μεγαλύτεροι χώροι πρασίνου έχουν σαν φύλακες αγγέλους μικρά, περιφερειακά αεροδρόμια που χρησιμοποιούνται από την Γενική Αεροπορία, τα ελικόπτερα και τα ανεμόπτερα. Ο κόσμος είναι …γεμάτος από εθνικά ή και ιδιωτικά πάρκα που έχουν αεροδρόμια (Σιλβερστον, Γκούτγουντ, Έλστρι και άλλα …20 στην Αγγλία, Έντμοντον και πίστα Ζιλ Βιλνέβ στον Καναδά, κλπ) που χρησιμοποιούνται από σχολές χειριστών αεροπλάνων της Γενικής Αεροπορίας και στα οποία γίνονται και αγώνες. Στην αίτηση που κάναμε πουθενά δεν λέμε ότι το αεροδρόμιο Ελληνικού θα χρησιμοποιηθεί σαν πίστα αγώνων και αυτό για ένα απλό λόγο: η χώρα καταδυναστεύεται από τεχνοφοβικούς τύπους, από ανθρώπους που δεν είναι ικανοί να καρφώσουν μία πρόκα στο τοίχο πολύ περισσότερο από να σχεδιάσουν και κατασκευάσουν ένα αγωνιστικό μονοθέσιο ή δίκυκλο. Οι λίγοι φωτισμένοι πιτσιρικάδες που φτιάχνουν κάτι με τα χέρια τους (Πανεπιστήμιο Ηρακλείου, Πολυτεχνείο Πάτρας κλπ) πνίγονται στον βούρκο των συμφερόντων που «αγωνίζονται» να τσιμεντάρουν το Ελληνικό και να κάνουν το αεροδρόμιο Τατοίου …νεκροταφείο και «χώρο ήπιας οικιστικής ανάπτυξης»!
Στον χώρο μπορεί και πρέπει να αναπτυχθεί η Γενική Αεροπορία, οι Σχολές Εκπαίδευσης Ιπταμένων της Πολιτικής Αεροπορίας και να γίνει το μεγαλύτερο Επισκευαστικό Κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου στο παλιό Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων που, πάλι, οι νταβάδες θέλουν να κάνουν …mall!
Το επιχείρημα ότι ο θόρυβος θα κάνει «αφόρητη» τη ζωή των περιοίκων είναι γελοίο και υστερόβουλο γιατί, ιδιοκτήτες και εργολάβοι «αγωνίζονται» για την άρση των άρθρων 11 και 12 του Αεροπορικού Κώδικα (Ν. 1815/88- ΦΕΚ Α/250 και την απόφαση ΥΠΑ/Δ/359664/6190/3-8-2000, ΦΕΚ Β/1133) που περιορίζουν τα ύψη των οικοδομών στις όμορες περιοχές.
Όλες οι χρήσεις που ανέφερα προφυλάσσουν την περιοχή αποό τα αρπακτικά και συμβάλλουν στη δημιουργία του ωραιότερου μητροπολιτικού πάρκου στην Ελλάδα το οποίο, σε αντίθεση με άλλα, θα έχει έσοδα, θα εξασφαλίσει εργασία σε εκατοντάδες ανθρώπους, και θα βοηθήσει να αναπτυχθεί η Γενική και η Πολιτική Αεροπορία.
Δεν αμφιβάλω ότι υπάρχουν δημοτικοί «άρχοντες», «οικολόγοι», «αγανακτισμένοι πολίτες», μεσίτες, μεσάζοντες, εργολάβοι και καθηγητάδες, που θα ήθελαν να μας κατασπαράξουν επειδή, η προσφυγή μας τους χάλασε τη σούπα. Σε όλους συστήνω να προσέχουν γιατί, έτσι που φωνάζουν, φαίνεται η κομπινεζόν τους.

Κ.Κ.

http://kavvathas.wordpress.com/

[print_link] .
.
.

image_pdf