M0133/20 NOTAMN
Q) LGGG/QFAXX/IV/NBO/A /000/999/3758N02321E005
A) LGMG B) ‪2002251310‬ C) ‪2003022359‬ 
E) FOR OPERATIONAL REASONS AIR TRAFFIC CONTROL SERVICES TO GENERAL 
AVIATION FLTS WILL BE PROVIDED ‪ON FEB 27‬ AND ‪FEB 28 2020‬ FROM ‪0700-1300 UTC.‬
FOR OPERATIONAL REASONS AIR TRAFFIC CONTROL SERVICES TO GENERAL AVIATION FLTS WILL NOT BE PROVIDED ‪ON FEB 29‬ ‪MAR 1 MAR‬ 2 2020
NOTE: ON FEB 25 HRS OF ATS SERVICE FROM ‪0700-1500‬.

B0188/20 NOTAMN
Q) LGGG/QFAXX/IV/NBO/AE/000/999/3758N02321E005
A) LGMG B) 2002260532 C) 2003022359
E) FOR OPERATIONAL REASONS AIR TRAFFIC CONTROL SERVICES TO GENERAL AVIATION FLTS WILL BE PROVIDED ON FEB 26 FEB 27 AND 28 2020 FROM 0700-1300 UTC. FOR OPERATIONAL REASONS AIR TRAFFIC CONTROL SERVICES TO GENERAL AVIATION FLTS WILL NOT BE PROVIDED ON FEB 29 MAR 1 MAR 2 2020.

LGGG B0199/20 NOTAMC B0188/20
Q) LGGG/FACN/IV/NBO/A/000/999/3758N02321E
A) LGMG
B) 2002270838 C)
E) NOTAM CANCELLED.

Αποσύρθηκε το NOTAM το απόγευμα της Τετάρτης μετά από παρέμβαση του Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Εμπειροι ελεγκτές από την προσέγγιση θα επανδρώσουν τον πύργο του αεροδρομίου των Μεγάρων μέχρι 2 Μαρτίου ώστε να συνεχίσει αδιάλειπτα η λειτουργία του αεροδρομίου.

Για όποιον δεν κατάλαβε, στις 27 και ‪28 Φεβρουαρίου‬ τα Μέγαρα, το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αεροδρόμιο δηλαδή που εξυπηρετεί τη Γενική Αεροπορία στην Αθήνα, θα κλείσει ‪στίς 15:00‬ τοπική ώρα για τριήμερο. Σάββατο 29 Φεβρουαρίου‬ έως και Δευτέρα ‪2 Μαρτίου‬ θα παραμείνει ΚΛΕΙΣΤΟ για πτήσεις Γενικής Αεροπορίας!!!

Σιγά σιγά το κουβάρι ξετυλίγεται. Τους τελευταίους μήνες που μάλλον συμπίπτει και με τη νέα διοίκηση του αεροδρομίου, παρατηρούμε μια συνεχόμενη προσπάθεια παρακώλυσης της ομαλής έκβασης των πτήσεων της Γενικής Αεροπορίας. Δεν είχαμε καταλάβει περί τίνος πρόκειται όταν η πύλη έκλεινε για τα αυτοκίνητα που πρέπει πλέον να παρκάρουν στο δρόμο ούτε όταν μειώθηκε το ωράριο λειτουργίας στο τέλος καλοκαιριού, προσπαθήσαμε να μην δώσουμε βάση στις καθυστερήσεις απογειώσεων λόγω μεγάλης κυκλοφορίας, Θεωρήσαμε καψόνι τη διαταγή που περιορίζει τις απογειώσεις στο Maximum Demonstrated Component όπως αυτό αναφέρεται στο flight manual των αεροσκαφών και σκεφτήκαμε οτι κάποιος θα μπορέσει τελικά να εξηγήσει στον εμπνευστή αυτής της φοβερής διαταγής πως μεταφράζεται στα Ελληνικά το max wind DEMONSTRATED component αλλά μάταια…

Πιστεύαμε απλά ότι για κάποιο λόγο δεν είναι κατανοητό από τη διοίκηση του αεροδρομίου ότι η Γενική Αεροπορία έχει αεροσκάφη που πετάνε, έχει αεροπορικές εταιρείες με αεροσκάφη που πετανε, εχει ιδιώτες που έχουν τα αεροσκάφη τους για να πετάνε, εχει σχολές που εκπαιδεύουν πιλότους για να πετάνε, έχει οργανισμούς συντήρησης για τα αεροσκάφη που πετάνε. Δηλαδή τα πάντα στη Γενική Αεροπορία στρέφονται γύρω από αεροσκαφη που… πετάνε και πρέπει να πετάνε ελεύθερα και ανεμπόδιστα. Και είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι όλα αυτά αποφέρουν έσοδα όχι μόνο στην ιδιωτική πρωτοβουλία αλλά και στο Ελληνικό Δημόσιο. Το έργο δε, αυξάνει με γεωμετρική πρόοδο αφού η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των Ευρωπαϊκών χωρών όσον αφορά στην αεροπορική εκπαίδευση, τόσο σε ποιότητα όσο και σε απόλυτα νούμερα εκπαιδευομένων πιλότων στη χώρα μας με ότι αυτό συνεπάγεται σε παράπλευρες δραστηριότητες αφού ένας μεγάλος αριθμός ξένων σπουδαστών στις αεροπορικές σχολές πρέπει να σιτιστεί, να κοιμηθεί, να διασκεδάσει.

Αυτοί που απαγορεύουν τις πτήσεις κατανοούν οτι στερούν έσοδα από το Δημόσιο που τους πληρώνει; Τεράστια τα ποσά που καταβάλουν οι Αεροπορικές εταιρείες σε παράβολα, τέλη, ΦΠΑ και άλλα χαράτσια. Πρέπει κάποιοι να φύγουν απο την νοοτροπία του Καραβανέα και να ανοίξουν τα μάτια τους ώστε να δούν τί συμβαίνει έξω και πέρα από τον μικρόκοσμο της Mονάδας. Να θυμίσουμε ότι διανύουμε το έτος 2020… Ξυπνήστε! Αν δεν το εχετε καταλάβει δεσμεύετε με απαράδεκτο τρόπο τις δραστηριότητες εταιρειών αλλα και τις περιουσίες Ελλήνων πολιτών με το έτσι θέλω! Ολες οι Διοικήσεις που πέρασαν από τα Μέγαρα ήταν αρωγοί της Αεροπορικής ιδέας, αλλά και των αεροπορικών επιχειρήσεων γενικότερα και ουδέποτε υπήρξαν φαινόμενα παρόμοιας κακής σχέσης με τους φορείς της ΜΕΑΓΑΠ. Δυστυχώς παρατηρούνται αυθαιρεσίες και κατάχρηση εξουσίας. Η ΔΑΣ/ΓΕΣ τί λέει; Επιτροπή απο φορείς του Αεροδρομίου κανονίζει συνάντηση με τον ΥΕΘΑ προς ενημέρωση της τραγικής και πρωτόγνωρης κατάστασης που επικρατεί αλλά και προσφυγή στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Μέχρι τότε Υπομονή…