Την Τρίτη 16 Ιουνίου του τρέχοντος έτους περί την 14η τοπική ώρα διατάχθηκε το Super Puma επιφυλακής της Ρόδου να απογειωθεί για μεταφορά ασθενούς από την Κάρπαθο. Κυβερνήτης του εν λόγω ελικοπτέρου ήταν ο Σγος (Ι) Γασπαρινάτος Σ., συγκυβερνήτης ο Υπσγος (Ι) Πασχάλης Ν., ιπτάμενος μηχανικός ο Ανθσγος (ΤΜΑ) Δεληβελιώτης Σ και διασώστης ο Λ/φ Δαμίγος, ενώ του ελικοπτέρου επέβαιναν και ιατρός και ιπτάμενος διασώστης του ΕΚΑΒ, όπως προβλέπεται για τις πτήσεις αεροδιακομηδών.

Προσεγγίζοντας την Κάρπαθο δόθηκε εκ νέου εντολή για έρευνα διάσωση σε σημείο μεταξύ Κύπρου και Καρπάθου, όπου αγνοείτο ο καπετάνιος πλοίου που έπλεε στην περιοχή. Στο σημείο εν τω μεταξύ εκτελούσαν έρευνα Κυπριακά, τουρκικά και βρετανικά μέσα όπως κι ένα αεροπλάνο C-130 της πολεμικής αεροπορίας. Ο χρόνος παραμονής του Super Puma δεν υπερέβαινε τα 15 λεπτά αφού η απόσταση από την πλησιέστερη βάση – αυτήν της Πάφου- ήταν μεγάλη αλλά και η διαδρομή που είχε ήδη πετάξει ήταν τέτοια που είχε καταναλωθεί πολύ καύσιμο. Όλα αυτά έκαναν την κατάσταση ιδιαιτέρως πολύπλοκη και την πρόκληση για το πλήρωμα μεγάλη.
Ωστόσο η αποστολή για άλλη μια φορά εξετελέσθη προβάλλοντας το καλύτερο πρόσωπο για την ετοιμότητα την ικανότητα και την αμεσότητα που διέπει την χώρα μας όσον αφορά τον μείζον θέμα της έρευνας και διάσωσης.
Αργότερα το Super Puma προσγειώθηκε στην Αεροπορική βάση της Πάφου για ανεφοδιασμό, όπου υπήρξε θερμή υποδοχή από τους Ελληνοκύπριους αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και στρατεύσιμους.

Στο ενδιάμεσο ο αγνοούμενος βρέθηκε (κατά τραγελαφικό τρόπο) να κοιμάται βαριά στην καμπίνα του στο πλοίο! Οπότε και τα μέσα διάσωσης επέστρεψαν στις μητρικές τους βάσεις.

[print_link]