O κ. Christos Semik εδώ και λίγο καιρό, θέλοντας να ακολουθήσει τα JAR πρότυπα περί επαγγελματικών πτήσεων, έχει ξεκινήσει την διαδικασία έγκρισης και απόκτησης άδειας AOC απο την ΥΠΑ αλλά και εμπορικής άδειας αεροπορικών εφαρμογών έτσι ώστε να καλύψει ένα κενό στην επαγγελματική δραστηριότητα ελικοπτέρων στην κεντρική Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στη Λάρισα όπου θα είναι και η βάση του.

Μας βρίσκει ένθερμους υποστηρικτές της προσπάθειάς του για την διάδοση της χρήσης των ελικοπτέρων στην Ελλάδα και μας προκαλεί μεγάλη λύπη το ατυχές γεγονός που οφείλετε σε εγκληματική αμέλεια ενός ασυνείδητου που μέσα στο κατακαλόκαιρο είχε την ιδέα να χρησιμοποιήσει οξυγονοκόλληση σε υπαίθριο χώρο εν μέσω ξερών χόρτων και κάτω από υψηλές θερμοκρασίες χωρίς να λάβει στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας.

Αποτέλεσμα να εκδηλωθεί αρκετά μεγάλη πυρκαγιά στα παρακείμενα χωράφια η οποία έφτασε και μέχρι το υπόστεγο που φυλάσσετε το ελικόπτερο, τύπου Robinson R44. Παρότι το υπόστεγο δεν τυλίχθηκε στις φλόγες, η μεγάλη θερμότητα που αναπτύχθηκε, έκανε την εσωτερική επένδυση του υποστέγου να λιώσει και να πέσει στην μία πτέρυγα και το windshield του ελικοπτέρου. Η θερμοκρασία του λιωμένου πλαστικού ήταν τόσο μεγάλη που το χρώμα φυσικά κάηκε αλλά το χειρότερο είναι οτι οι κυψελοειδής εσωτερική δομή της πτέρυγας στρεβλώθηκε τόσο πολύ και σε τόσα σημεία που κατέστη άχρηστη και χρειάζεται αντικατάσταση. Το ίδιο και το αριστερό windshield.

Ο κ. Shemik τα τελευταία 2 χρόνια έχει αντιμετωπίσει πολλές αναποδιές και πραγματικά ευχόμαστε όλοι, αυτή να είναι η τελευταία και σύντομα να τον ακούσουμε στον αέρα.

[print_link]
.
.
.