Η EASA ανακάλεσε οδηγία σύμφωνα με την οποία όλοι οι χειριστές ελικοπτέρων εργαζόμενοι σε Αεροπορικές Εταιρείες (AOC) θα έπρεπε να εκπαιδευτούν αποκλειστικά σε flight simulators στις διαδικασίες settling with power και tail rotor loss και όχι στα ίδια τα αεροσκάφη. Η εταιρεία Superior Air αντέδρασε άμεσα με επιχειρήματα στην οδηγία και αναφέρθηκε ιεραρχικά στον επιθεωρητή της κ. Μαρίνο Πασχαλούδη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Χρειάστηκε μεγάλος αγώνας απο μέρους του και αρκετές σελίδες υλικού υποστήριξης για να πειστεί η EASA οτι η απόφασή της για το μέτρο ήταν άσκοπη.
Το μόνο που προσέφερε ήταν σπατάλη χρημάτων απο τις Αεροπορικές Εταιρείες που μπορούν, αναλόγως της κατηγορίας των ελικοπτέρων που διαθέτουν, να εκτελούν τις διαδικασίες πάνω στο ίδιο το ελικόπτερο με εξουσιoδοτημένο εκπαιδευτή.
Αυτό συμβαίνει όταν οι εμπλεκόμενοι επιθεωρητές της ΥΠΑ είναι «Ανθρωποι της Δουλειάς» και όχι Δημόσιοι Υπάλληλοι.
Ο κ Μαρίνος Πασχαλούδης είναι απόστρατος χειριστής της Πολεμικής Αεροπορίας με αρκετές χιλιάδες ώρες πτήσεων σε αεροπλάνα και ελικόπτερα. Έχει πετάξει στην Ολυμπιακή Αεροπορία ενώ έχει διατελέσει σε αυτήν και Διευθύνων Σύμβουλος.
Τα παραπάνω αποτελούν απόδειξη ότι μόνο με τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση θα ξεπεράσουμε τον «αεροπορικό μεσαίωνα» που διάγουμε στην Ελλάδα.