Από την 1η Δεκεμβρίου οι απο/προσγειώσεις αεροπλάνων στο αεροδρόμιο της Παχής Μεγάρων LGMG θα περιορίζονται στο Maximum Demonstrated Component όπως αυτό αναφέρεται στο flight manual του αεροσκάφους.

Landings at Megara airport LGMG are restricted to the Maximum Demonstrated Component of the aircraft’s flight manual.

 

Ελπίζουμε ότι ο υπογράφων την διαταγή ΔΕΝ είναι χειριστής αεροπλάνου και προφανώς δεν γνωρίζει τι σημαίνει max wind demonstrated component διότι αν το γνώριζε δεν θα προέβαινε ποτέ στην υπογραφή αυτής της ανεξήγητης, μη προβλεπόμενης και παράλογης διαταγής. Συμβούλους όμως δεν έχει;

Σύμφωνα με την παγκόσμια αεροπορική νομοθεσία, δεν προβλέπεται ούτε εφαρμόζεται πουθενά στον κόσμο υποχρεωτικό όριο πλαγιότητας ανέμου. Παγκόσμια πρωτοτυπία για άλλη μια φορά!

Αντιλαμβανόμαστε την πηγή αυτής της έμπνευσης, που προέρχεται προφανώς από το αυξημένο έργο των ΕΕΚ του πύργου των Μεγάρων που με υπερβάλλοντα ζήλο εκτελούν επαγγελματικά και ευσυνείδητα το έργο τους. Τις περισσότερες φορές μάλιστα με το παραπάνω.

Η λύση στο πρόβλημα είναι η άμεση στελέχωση του πύργου με επιπλέον προσωπικό και κατάργηση της παράλογης αυτής διαταγής.

Ευτυχώς το παραπάνω δεν αφορά στα ελικόπτερα όμως η αυθαιρεσία και διάλυση της Γενικής Αεροπορίας στην Ελλάδα μας προβληματίζει όλους.