ΕΓΓΡΑΦΟ 1 – Έχουμε από αμνημονεύτων ετών το GENERAL DECLARATION ένα έγγραφο ICAO που λέει ότι θα πετάξω από το τάδε στο δίνα αεροδρόμιο με τόσους επιβαίνοντες και δεν πάσχουν από κάποια αρρώστια. Στην Ελλάδα απαιτείται παράτυπα από τις αρχές ως αν Passenger Manifest.

ΕΓΓΡΑΦΟ 2 – Έχουμε την υποχρεωτική κατάθεση Flight Plan για παντού ακόμη και στον κύκλο αεροδρομίου μιας ATZ. Τυπικά είναι σε χειρόγραφη μορφή με συμπλήρωση της ανάλογης φόρμας ICAO. Τη δεκαετία 2000 εμφανίστηκαν οι πλατφόρμες όπου μπορείς να το καταθέτεις On Line. Πάλι καλά.

ΕΓΓΡΑΦΟ 3 – Τη δεκαετία του 2000 έγινε υποχρεωτικό και το HANDLING για τη Γενική Αεροπορία με συμπλήρωση εγγράφων (πάλι καλά, email στην εποχή μας) για την προ-ειδοποίηση. Χαρτούρα και κόστος, τρελό κόστος για Γενική Αεροπορία αν δεν υπάρχει έκπτωση με σύμβαση.,

ΕΓΓΡΑΦΟ 4 – Το 2017 ήρθε η φόρμα 731 της ΥΠΑ που πάλι ζητάει – από τον κυβερνήτη που υπογράφει – ποιοι επιβαίνουν και σε μορφή υπεύθυνης δήλωσης οι επιβαίνοντες με προσωπικά τους δεδομένα συμπληρωμένα υπογράφουν για το αν και πως καταβλήθηκε ή όχι αντίτιμο για την ιδιωτική πτήση και ποια η σχέση των επιβαινοντων με τον πιλότο.

Το 2022 εμφανίστηκαν και άλλες δυο διαδικασίες εγγράφων με τον διαχωρισμό ΥΠΑ/ΑΠΑ.

ΕΓΓΡΑΦΟ 5 – O Handler κατά την πρώτη επαφή ζητάει το Noise Certificate του αεροσκάφους προφανώς μεταφέρωντας εντολή της αρχής αεροπορίας.

ΕΓΓΡΑΦΟ 6 – Το 2022 προέκυψε και νέο έγγραφο ! για τη ΓΕΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ που όπως δείχνει προέρχεται από περιβάλλον αερογραμμών και το ζητάνε πλέον για τη Γενική Αεροπορία. AIRCRAFT SECURITY SEARCH LIST.

Επισυνάπτεται.
Κάθε πέρσι και καλύτερα. 🤬

Download Aircraft Security Check List in pdf
Aircraft Security Check List (11 downloads)

image_pdf