Landings at LGMG restricted to the Max Demonstrated Component

Posted on by

Από την 1η Δεκεμβρίου οι απο/προσγειώσεις αεροπλάνων στο αεροδρόμιο της Παχής Μεγάρων LGMG θα περιορίζονται στο Maximum Demonstrated Component όπως αυτό αναφέρεται στο flight manual του αεροσκάφους. Landings at Megara airport LGMG are restricted to the Maximum Demonstrated Component of the aircraft’s flight manual.   Ελπίζουμε ότι ο υπογράφων την διαταγή ΔΕΝ είναι χειριστής αεροπλάνου…

Το κίνημα «Δεν Μιλάω»

Posted on by

Πρωτοφανές είδος λευκής απεργίας μειοψηφίας Ελεγκτών Εναερίου Κυκλοφορίας της Πολεμικής Αεροπορίας που αρνούνται να παρέχουν πληροφορίες πτήσεων σε πληρώματα Πολιτικών Αεροσκαφών και ταυτόχρονα να χρησιμοποιούν κάθε μέσο ώστε να αποθαρρύνουν την προσέγγιση στις περιοχές ελέγχου τους.

Pilot Advisory Messaging (PAM)

Posted on by

Pilot Advisory Messaging system (PAM) is based on Apple Wallet to send push notifications concerning significant information for pilots flying in Greece. Important information, new regulations, routes, waypoints, radio frequency changes or even significant weather conditions, NOTAMS mostly for Athinai TMA as well as remarkable articles published on Greek Helicopters are send through as advisory…

Και πάλι κλειστό το Τατόι για 4 μέρες

Posted on by

Και πάλι κλειστό το αεροδρόμιο του Τατοΐου για τις πτήσεις της Γενικής Αεροπορίας για το UAV της Ελληνικής Αστυνομίας αυτή τη φορά. Πιστεύουμε ότι με επικοινωνία και καλή θέληση, θα υπάρξουν κάποια κενά για την από-προσγείωση αεροσκαφών. A3234/19 – UAS FLIGHTS WILL TAKE PLACE WITHIN ATHINAI FIR WITH THE FOLLOWING CHARACTERISTICS: 1.-LATERAL LIMITS: CIRCLE RADIUS…

Το ενάμισι μέτρου UAV του ΠΣ δεσμεύει με NOTAM ολόκληρο αεροδρόμιο για 10 μέρες

Posted on by

Το ΠΣ δεσμεύει ένα ολόκληρο αεροδρόμιο για δέκα μέρες για να πετάξει ένα UAV μικρής μάλιστα εμβέλειας, με εκπετασμα ενάμισι μέτρο!!! Σήμερα που τα ιδιωτικά UAV πετάνε καθημερινά παντού καταθέτοντας σχέδιο πτήσης και με εμβέλειες υπερδιπλάσιες του συγκεκριμένου, το UAV του ΠΣ χρειάζεται αεροδρόμιο για να επιχειρήσει μπλοκάροντας τις πτήσεις αλλά και την εκπαίδευση των πιλότων των αερολεσχών.

Επιτυχία της ΥΠΑ για την ανάκληση άσκοπης οδηγίας της EASA.

Posted on by

Η EASA ανακάλεσε οδηγία σύμφωνα με την οποία όλοι οι χειριστές ελικοπτέρων εργαζόμενοι σε Αεροπορικές Εταιρείες (AOC) θα έπρεπε να εκπαιδευτούν αποκλειστικά σε flight simulators στις διαδικασίες settling with power και tail rotor loss και όχι στα ίδια τα αεροσκάφη. Η εταιρεία Superior Air αντέδρασε άμεσα με επιχειρήματα στην οδηγία και αναφέρθηκε ιεραρχικά στον επιθεωρητή…